اشتغالزایی از مهمترین راهکارهای برون رفت بشاگرد از محرومیت است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 7 خرداد 1394
بازدید : 512
نویسنده : فــردیـن احـمدی

فرماندار بشاگرد ضمن تاکید بر تلاش تمام مسوولان شهرستان برای اشتغالزایی ، گفت: ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین راهکارهای برون رفت بشاگرد از محرومیت است.

81622549-6477739

به گزارش عصر بشاگرد، محمد اسفندیاری سه شنبه درهمایش شوراهای اسلامی ودهیاران بخش مرکزی بشاگرد اظهارداشت: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را معطوف به توسعه اشتغال پایدار و بهبود وضعیت اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته کرده است.

وی با بیان اینکه ما نیز به عنوان خادمان مردم و نظام جمهوری اسلامی باید در همین مسیر گام برداریم، تصریح کرد: یکی از بخش های مهم در حوزه اقتصاد بخش کشاورزی است که باید توجه ویژه ای به رفع مشکلات این بخش داشته باشیم.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: مسیر توسعه اقتصادی بدون توجه به روستاها ، کشاورزان و فعالیت های کشاورزی امکان پذیر نخواهد بود.

فرماندار بشاگرد در بخش دیگری از صحبتهای خود ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: هدف دولت برقراری عدالت اجتماعی و رسیدگی به روستائیان و کشاورزان است و همه ما نیز باید در راستای تحقق این امر تمام تلاش خویش را به کار گیریم.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: اشتغالزایی درشهرستان بشاگرد، اولویت کاری دولت تدبیرو امید تمام تلاش خود را معطوف به توسعه اشتغال پایدار، اشتغالزایی پایدار وبهبود برای جوانان بشاگردی، فعالیت های کشاورزی، عصربشاگرد،ندای هرمزگان، عصرایران، سردارکاظمی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 319
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 375
بازدید ماه : 319
بازدید کل : 125452
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com